úterý 27. března 2018

My White Secret - bělící pásky na zuby

Krásný den milé čtenářky,

dnes to bude článek na jaký asi nejste zvyklé, ale hodně z nás právě toto téma hodně zajímá a konkrétně se tedy bude jednat o My White Secret. My White Secret jsou bělící pásky na zuby, které prodává e-shop dekorativka.cz. Cenově vycházejí na 799Kč/2 týdny. 

Bělící pásky My White Secret jsou šetrné k zubní sklovině. Balení, které jsem měla já vydrží na 14 dní. Takže 14 dní, každý večer jsem tyto pásky testovala a čekala na výsledky.

Musím říct, že před prvním bělením jsem se docela dost bála, jestli nebudou zuby nějakým způsobem trnout a bolet. Nakonec jsem se odhodlala a první balíček otevřela. V každém balíčku se nachází 2 bělící pásky. Jeden je určen na horní část zubů a ten druhý na spodní část. Testovala jsem pouze horní část zubů, protože jsem chtěla vidět rozdíl mezi horním a spodním patrem zubů a stupeň konečného vybělení.

Bělící pásky neobsahují peroxid a dokonce jsou vhodné i pro citlivé zuby. Já mám zuby citlivé jen mírně, ale mám je zničené po fixních rovnátcích, respektive po lepidlu, které se na lepení rovnátek používá. Takže i z tohoto důvodu jsem měla obavy, abych si bělením neuškodila. 

Aplikace byla snadná, až teda na dobu působení. Po vyjmutí pásku z obalu jsem jej aplikovala na vyčištěné zuby (horní patro zubů) a prsty pásek hezky uhladila. Poté jsem musela čekat 30 minut. Ústa jsem měla pootevřená. Neustálé tvoření slin v ústech bylo dost nepříjemné, protože se mi i špatně polykalo (uvítala bych zubařské odsávátko na sliny :-D). Po 30 minutách jsem pásek odstranila ze zubů a přebytečnou hmotu vyčistila kartáčkem na zuby. V tomto čistícím kroku vás musím hodně upozornit, že pokud si zuby budete čistit teplou vodou, začnou vás zuby neskutečně trnout. Proto jsem vždy nastavila teplotu vody tak, aby byla mírně vlažná a příjemná i na zubech. Po vyčištění už jsem konečně jásala, protože jsem měla celý proces za sebou. Musím říct, že 14 dní jsem opravdu vydržela testovat a jsem za to ráda. 

Po 14 dnech vidím určitě mírné vybělení. Není to žádná extra sláva, ale tomu kdo se bojí bělení u zubaře tyto pásky rozhodně doporučuji. Já se zbavila žlutého nádechu na zubech a jsem za to ráda. Navíc bezbolestně a v pohodlí domova. Během testování se u mě neobjevily žádné komplikace. 

Kdyby vás tato bělící sada zaujala, můžete na ni mrknout zde: bělení zubů. Ve spodní části stránky se nacházejí různé varianty sad od této značky.
 
Složení bělících pásků: Glycerin, aqua, cellulose gum, edta, sodium chlorite, citric acid, d,l-menthol.

Chodíte na bělení zubů?





8 komentářů:

  1. Na bělení zubů nechodím. Používám kokosový olej a ten taky zbaví žlutého povlaku na zubech a zanechá je přirozeně bílé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpovědětVymazat
  3. Beijinhos e uma Santa e Feliz Páscoa,
    Espero por ti em:
    strawberrycandymoreira.blogspot.pt
    http://www.facebook.com/omeurefugioculinario
    https://www.instagram.com/marysolianimoreira/

    OdpovědětVymazat
  4. Na bělení nechodím, mám teď doma Carbon Coco,tak jsem taky zvědavá na konci testování 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně se mi líbí to balení. Ty obaly vypadají luxusně. Já si zkouším bělit bělícím perem.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych je potřebovala, ale jelikož piju kávu a mám přirozeně žlutější zuby asi to pro mě nemá úplně smysl, možná něco ale zkusím.

    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  7. Výsledek je super, ale ta cena je na mě vážně až moc velká:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.