pátek 18. května 2018

Sebamed mýdlo pro problematickou pleť

Hezký pátek vám všem,

tentokrát si něco povíme o tuhém mýdle, které je určeno na pleť a konkrétně se jedná o mýdlo od značky Sebamed. Toto mýdlo jsem dostala jednou při procházení obchodního centra od nějaké hostesky, myslím si, že to byla nějaká akce pro lékárnu, nebo tak něco. Samozřejmě jsem měla obrovskou radost a mýdlo doma schovala do taštičky na testování. Bohužel jsem se k testování dostala až teď, takže konečně vám mohu sdělit mé pocity a dojmy.

Mýdlo je hodně malé, ale na čištění obličeje docela ideální. V dlaních se drží naprosto skvěle. Jinak cena tohoto mýdla je cca 150Kč/100g. 

Vlastnosti mýdla jsou doslova ideální pro pleť, protože čistí póry, potlačuje tvorbu pupínků, hydratuje a nevysušuje. Já jsem takové mýdlo hledala už delší dobu a když jsem toto od Sebamed našla doma v tašce, byla jsem moc ráda.

Mýdlo se jednoduše nanáší na vlhkou pleť, poté se namydlí a jednoduše opláchne vlažnou vodou. Výsledkem je dokonale hladká a čistá pleť. Při pravidelném používání určitě docílíte lepších výsledků, než když mýdlo použijete jen občas.

Mýdlo je k sehnání jak v lékárnách, tak i na různých e-shopech.

Jak pečujete o svoji pleť vy?



 

2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře.