pondělí 21. května 2018

Mono stín PURE od Makeup Revolution

Hezký den vám všem,

kdo mě sleduje delší dobu, určitě už zaznamenal, že mám moc ráda oční stíny v nude odstínech. Tentokrát jsem si koupila stín ve světle-hnědém odstínu. Tento odstín se mi ihned zamlouval a taky jsem ho okamžitě vložila do nákupního košíku na e-shopu s kosmetikou. Jaký e-shop to byl konkrétně už bohužel nevím, protože mi mono stín ležel dlouhou dobu jen tak v šuplíku a nedávno jsem ho teprve začala používat. Cena byla nízká, asi něco kolem 50Kč.

Mono stín s názvem PURE má trochu prášivou konzistenci, ale pokud s ním budete zacházet s opatrností, určitě žádnou velkou škodu neuděláte. Já většinou takové stíny nanáším s podkladovou bází a většinou ještě před samotným nanášením make-upu na pleť. 

Stín jde velmi snadno blendit do ztracena a při použití s bází vydrží bez problémů celý den až do odličování. Odličování stínu jsem opět prováděla pomocí dvoufázového odličovače. 

Se stínem jsem naprosto spokojená a značka Makeup Revolution nabízí hodně velkou škálu barev v provedení těchto malých mono stínů. Takže pokud se vám zrovna tento konkrétní odstín nelíbí, určitě mrkněte na jejich stránky, kde naleznete ještě další varianty. 

Jaký mono stín máte nejraději vy? 





 


3 komentáře:

  1. Já mám nejraději duo stíny v jedné paletce. Tyhle po jednom odstínu mě moc nelákají, ale vypadá moc hezky. Nude odstíny mám taky moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je velmi pěkný odstín. :) Já měla jeden takový tělový a ten byl taky fajn. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mono stíny mám nejraději od Kiko Miláno - hlavně ty třpytivé na suché i mokré použití.lepsi pigmentaci jsem ještě neobjevila. Dále mě pak zaujal mono stín od Douglasu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.