neděle 18. března 2018

Micelární voda L´Oréal

Pěkný den vám všem,

když jsem byla na dovolené, potřebovala jsem si akutně koupit nějakou odličovací micelární vodu. Navštívila jsem proto drogerii Rossmann a tam objevila micelární vodu od značky L´Oréal. Od této značky jsem ještě žádnou takovou vodu neměla, takže jsem byla hodně zvědavá jak bude působit na moji pleť a vlastně jestli mi sedne.

Micelární voda L´Oréal má obsah 200ml a cenově vyšla kolem 100Kč. Určena je konkrétně pro normální, suchou a citlivou pleť. Já mám pleť citlivou, takže z toho důvodu jsem sáhla právě po této konkrétní vodě. 

Výrobek má za úkol pleť zklidňovat, odličovat a čistit. Během odličování nemusím na kosmetický tamponek vůbec tlačit, líčení jde snadno dolů. Když odličuji oční okolí, výrobek mě nijak nedráždí a oči nepálí a ani neštípou. Po odlíčení je pleť hezky jemná a čistá. Během používání jsem nezaznamenala žádnou alergickou reakci a celkově nenastal žádný problém. 

Voda nemá žádnou chemickou parfemaci. Je hypoalergenní, bez parfemace, bez parabenů. 

Výdrž balení odhadují asi na jeden měsíc. Vodu mám 14 dní a mám ji skoro v polovině.

Nanášení na kosmetický tamponek je bez problémů. Obal výrobku mi vyhovuje snad úplně vším. Nejlepší je čirý obal, díky kterému vidím kolik výrobku mi zbývá ještě spotřebovat. 

S micelární vodou jsem velmi spokojená a asi si ji koupím znovu, protože má pleť je spokojená také a to je to nejdůležitější.

Jakou micelární vodu používáte vy?



7 komentářů:

  1. Tuhle jsem nezkoušela, já právě používám Biodermu 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám růžovou Biodermu:). Tahle vypadá moc dobře:D.

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Boa semana,
    Beijinhos,
    Espero por ti em:
    strawberrycandymoreira.blogspot.pt
    http://www.facebook.com/omeurefugioculinario
    https://www.instagram.com/marysolianimoreira/Boa semana,
    Beijinhos,
    Espero por ti em:
    strawberrycandymoreira.blogspot.pt
    http://www.facebook.com/omeurefugioculinario
    https://www.instagram.com/marysolianimoreira/

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi i obal micelárky. Jinak jsem ji ještě neměla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. ja som bola verná bioderme :) ale loreal je moja najobľúbenejšia drogérková značka

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.