pondělí 8. ledna 2018

Nákupy v Drážďanech

Hezký den vám všem,

minulý rok už jsem to bohužel nestihla a konkrétně se jedná o napsání článku na téma nákupy v Drážďanech, takže je čas to napravit. Fotky jsem už naštěstí měla připravené dopředu, takže nemusím teď po bytě pracně sbírat všechny výrobky a můžu vám rychle napsat co jsem si vlastně zase nakoupila. Většinu výrobků jsem kupovala v Drážďanech v Kaufparku a pak v DM drogerii. 

Čistící prostředky
Nejraději v Německu nakupuji čistící prostředky a to hlavně z toho důvodu, protože mají větší výběr a lepší kvalitu. Tentokrát jsem koupila Mr.Propera ve formě spreju, který je určen na čištění koupelny. Já tyto spreje používám moc ráda, protože skvěle čistí vanu a baterie. Propera jsem ještě neměla, takže jsem na něj zvědavá jaký bude.
Ajax je prodáván i u nás v ČR, ale v Německu ho měli zrovna v akci a tak jsem neváhala a vybrala si tento zelený. Ajax jsem věnovala mamce, takže uvidím jak jí bude vyhovovat, ale na čistícím prostředku na podlahy si myslím, že nikdy není co zkazit. 

Garnier masky
Masky od Garnieru mám už vyzkoušeny od nás z Teta drogerie. Tentokrát jsem ale objevila větší výběr, který byl v Kaufparku. Sice masky v akci nebyly, ale i tak jsem je hodila do košíku. V Kaufparku jsem koupila konkrétně fialovou a růžovou masku. Zbytek mám z netta, kde měli masky ve výprodeji. Mimochodem v nettu nestály ani 1euro.

Masky Balea
Tyto masky jsem koupila v drogerii DM, kam jsme jeli podle navigace. V německé drogerii se mi líbilo, ale nebyla ničím extra vyjímečná než ta naše. Možná až na 1-2 stojany s dekorativní kosmetikou, která se u nás vůbec neprodává a pak na dostupnost paletek od Shaaanxo, Carli Bybel a ještě nějaké slavné blogerky/youtuberky. Masky mají mít zvířecí design, takže jsem zvědavá na konečný výsledek pleti.

Vlhčené ubrousky
Ubrousky jsem pro změnu kupovala v Kaufparku. Jedny jsou určeny pro úklid po zvířecích miláčcích a ty druhé jsou s vůní melounu a jsou určeny na toaletu. Musím říct, že ty zvířecí jsem už zkoušela na úklid po kočce a jsou vážně moc fajn.

Antiperspiranty, deodoranty
Spreje nakupuji v Německu moc ráda. Mají opravdu velký výběr a mnohdy se některé vůně ani neprodávají u nás v ČR. Jaké vůně jsem vybrala můžete vidět na obrázku, modrá Puma je pánská a je fakt naprosto senzační. Je to taková ta typická příjemná pánská vůně.

Balea břity
Břity jsem chtěla vyzkoušet hlavně z toho důvodu, protože tyto konkrétní jsem ještě neměla. 

Odličovací tamponky
Tamponky jsou věc, která u mě nesmí chybět. Mám jich docela velkou spotřebu a u mě doma se určitě spotřebují. Tyto jsou z Kaufparku, tak doufám že mi budou vyhovovat.

Sprchové gely
První gel mám z netta, byl ani ne za euro a moc hezky voní. Balea je samozřejmě z Dmka, ještě jsem nezkoušela. Mimochodem čokoládový je opravdu slaďoučký a už se na něj těším.

Hadry 
Hadry na úklid se vždy hodí a obvzlášť pokud jsou za velmi nízkou cenu. Toto balení vyšlo cenově velmi levně a v balení jich bylo celkem 10.  

Doufám, že se vám článek líbil a třeba jste nasbírali nějakou inspiraci co nakoupit do domácnosti.

Chodíte rádi nakupovat?










 

9 komentářů:

  1. Jé tu fialovou masku Garnier bych ráda zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Juuu ty masky od Baley :) Ja si objednavala masky se zvirecim vzorem z Aliexpressu, zatim jsem je nezkousela

    OdpovědětVymazat
  3. Sprchový gel od Balei s vůní čokolády jsem si kdysi taky koupila a čeká až ho začnu používat.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten můj taky čeká, tak snad se brzy dočká a bude i článek.

      Vymazat
  4. Já bych se třeba velice ráda podívala někdy na nákupy do Drážďan, ale prostě na to nemáme peníze, tak nevím, kdy se mi teneto sen uskuteční:( Šetřím prakticky každou korunku a dokonce i využívám služeb stránek mujletak , abych ušetřila i na těch nejzákladnějších věcech :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Na tento blog jsem narazila poprvé a musím uznat, že jsem nadšená. Zajímavé a poučné články a moc sympatická blogerka. Mě samotnou móda docela zajímá, tak si ráda přečtu názory ostatních lidí. Já nakupuji moc ráda online. Nedávno jsem totiž narazila na tuto stránku, která ukazuje všechny možné slevy a výhody do různých obchodů. Od té doby, co tuto stránku znám, nakupuji mnohem výhodněji, než do teď.

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím vám, taky jsme dív jezdili, ale to teď bohužel není možné. Ale už jsem si našla alternativu, a sice tento obchod. Cenami se to nákupům v Německu celkem blíží a narazíte i na produkty, které jsem v českých regálech ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.