pátek 5. ledna 2018

Co jsem dostala k Vánocům 2017

Krásný pátek vám všem,

máme tu rok 2018 a s ním i další nové články. Jak už jsem již zmiňovala v posledním článku v roce 2017, chystám na blogu určité změny a tak doufám, že je všechny dodržím, splním a budou se vám líbit. 

V dnešním článku vám ukážu něco málo z toho, co jsem dostala k Vánocům 2017. Nefotila jsem všechno, protože některé dárky už mám rozbalené, ale určitě se o nich také zmíním. Z dárků mám obrovskou radost, asi jako každý že? 

Milva péče o vlasy
Tuto kosmetiku na vlasy s obsahem chininu jsem si moc přála, protože je určená pro růst vlasů. Četla jsem x stovek recenzí jak jsou Milva výrobky skvělé a jak všem začaly růst vlasy atd. No, uvidíme jestli je to pravda. Každopádně před samotným testováním udělám fotodokumentaci délky vlasů a pak je budu postupně fotit, aby byl vidět konečný výsledek. Opravdu se na tuto řadu výrobků moc těším a jsem hodně zvědavá jak to celé dopadne.

Hodinky Geneva
Tyto hodinky jsou z Aliexpressu a také jsem je moc chtěla dostat jako dárek. Bohužel se asi nedají zkrátit, protože jsou z celistvého materiálu, který nelze dělit na dílky, takže si nemohu hodinky zkrátit. 

Honor 6A
Jako další přání jsem měla mobilní telefon. Model jsem vybraný neměla, bylo mi to prostě jedno. Starý telefon Samsung byl už bohužel pomalý a kvůli tomu jsem nemohla přidávat ani fotky na instagram, protože samotný proces nahrávání prostě trval moc dlouho. Telefon má vrchní část bílou a spodní část takovou růžovo-zlatou. Designově se mi moc líbí a celkově mi moc vyhovuje.

Kosmetické štětce
Kosmetické štětce jsem měla opět vybrány na Aliexpressu. Vybranou jsem měla jednu cestovní sadu, která je na fotce a pak jeden štětec tulipánovitého tvaru. Ještě měla přijít jedna sada Jessup štětců, ale ta bohužel ještě nedorazila, takže budu mít takový opožděný dárek. Štětce jsem ještě nezkoušela, takže jsem zvědavá jestli nebudou vypadávat jednotlivé trsy a jestli se s nimi bude dobře pracovat.

Další dárky, které jsem dostala byla sada příborů, oblečení, kosmetika. Oblečení jsem si byla vybrat, takže jsem nedostala nic co by se mi nelíbilo. Se všemi dárky jsem maximálně spokojená a udělaly mi velkou radost.

Jaké dárky jste dostali vy?



10 komentářů:

  1. Já jsem dostala kabát, kabelku, koberec, nějaké ty ponožky a plno dalších věcí.. také jsem o tom psala článek, který najdeš na mém blogu :)
    vlasovou kosmetiku od Milvy bych také chtěla vyzkoušet :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. štetce vyzerajú super, aj ja si ich objednávam z Aliexpressu teda aspoň nejaké, tiež sa mi páči ten mobil, vyzerá fakt super <3

    OdpovědětVymazat
  3. I hope you had merry christmas and enjoyed your presents <3 I am following you via GFC, follow back? :)

    Walking Freckle

    OdpovědětVymazat
  4. wow darling these product look helpfull, never heard of this brand but sound is good keep posting.
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé dárky, štětce se mi moc líbí, taky bych už potřebovala novou sadu:) Mobil se též povedl)

    anmapri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krasny darky, nejvetsi radost bych mela z vlasove pece Milva :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hodinky jsou super. Jinak ta péče od Milvy by se mi líbila. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.