čtvrtek 16. listopadu 2017

Nákupy v Drážďanech

Krásný den milé čtenářky,

dnes tu mám pro vás článek o mých nákupech v Drážďanech. Do Německa jsme poslední dobou jezdili s přítelem poměrně často a to hlavně na nákup potravin, ale jak už bývá zvykem, nemohli jsme vynechat ani nákup čistících a dalších potřebných prostředků pro domácnost. Většinu produktů mám v současnosti vyzkoušenou, takže mohu rovnou napsat i své pocity, dojmy a zda jsou výrobky lepší než ty naše české. 

Blink (mycí prostředek na nádobí)
Už teď mohu s jistotou říct, že náš klasický Jar je fakt jednička. Bohužel mycí prostředky na nádobí se mi vůbec neosvědčily, protože jsou hodně tekuté a nádobí špatně myjí. Vůně je ovšem naprosto skvělá a hned mě uchvátila, bohužel ale vůně mi nádobí neumyje že ano, takže příště kupuji v ČR.

Dusch das (antiperspirant) 
Tento sprej jsem koupila hlavně kvůli malé velikosti, protože se snadno vejde do kabelky, dokonce i do mini kabelky. Vůně je květinová, ale ne zase tak skvělá, abych si tento výrobek musela kupovat znovu. 

Viss (tekutý písek)
Tento písek mě mile překvapil, protože pokud ho nechám působit cca 5 minut na úplně znečištěné varné desce, skvěle špínu uvolní a vyčistí. V porovnání s českým Cifem mi připadá lepší a účinnější. Možná vůně mi připadá trochu více štiplavější, ale to je při úklidu samozřejmost.

Kuschelweich (aviváž)
Tato aviváž je v Německu snad nejlevnější. Stojí kolem 1€ a ta vůně je opravdu perfektní. 

Ariel (kapsle)
Kapsle mi voní stejně jako ty naše. Tady není co porovnávat, možná že ve složení kapslí by se daly najít rozdíly, ale na to jsem se nezaměřila. 

Duschgel Marie Collete (sprchový gel)
Gel jsem ještě nezkoušela, ale byl v akci a stál méně než 1€. Při výběru mě zaujala sladká vůně, takže proto jsem tento gel koupila. 

Ariel (prací prášek)
Všichni říkají o německém pracím prášku jak je strašně odlišný od toho našeho a jak méně ničí pračky apod. Řekla jsem si, že se teda přesvědčím sama a prášek vyzkouším. Koupila jsem na zkoušku Ariel a po otevření jsem se nestačila divit jakou má prášek strukturu. Celá konzistence a forma prášku je v podobě malinkých mikro-krystalek, které se snadněji rozpouští a také více voní. S práškem jsem opravdu maximálně spokojená.

Body&Soul wellness (2x pleťová maska s granátovým jablkem)
 Maska mě opět zaujala svou velmi nízkou cenou a tak jsem neváhala a masku hodila do košíku. Jedná se o klasickou roztíratelnou masku, kterou po době působení umyjete vodou z pleti. S maskou jsem byla spokojená, ale není to nic extra co by v ČR nebylo.

Duchesse (odličovací tamponky)
Odličovací tamponky jsem koupila kvůli velkému balení, protože já mám velkou spotřebu těchto tamponků a také kvůli ceně a úžasnému obalu. Kvalita je skvělá, určitě doporučuji.

Frosch (prostředek na vanu, sprchový kout,...)
Vanu a umyvadlo doma umývám převážně pomocí těchto mycích prostředků ve formě spreje (rozprašovače). U tohoto konkrétního mě zaujala vůně malin. Říkala jsem si, že to bude super, když koupelna bude po mytí vonět po malinách. Maliny teda trochu cítit jsou, ale pokud necháte prostředek působit 5-10 minut, čeká vás práce navíc. Ano navíc! Prostředek jsem nechala působit a poté nešel vůbec umýt, takže jsem musela vzít znovu houbu a všechno ručně umývat. Nepomohla dokonce ani vařící voda. Já jsem zvyklá prostředky z vany odstranit pomocí tlaku ze sprchy, takže pro mě to byla akorát práce navíc. Výrobek je tedy vhodné umýt z povrchu ihned a nenechávat ho působit.

Puma (pánská deodorant)
Můj muž si samozřejmě také něco vybral a tím byl pánský deodorant od značky Puma. No musím říct, že tak úžasnou pánskou vůni jsem dlouho necítila. V přepočtu na naše se dá tento sprej v Německu sehnat za nějakých +-70Kč.

Viss (na vodní kámen)
Tento rozprašovač určený na vodní kámen mám už vyzkoušený od nás (ČR) a musím říct, že vůni mají naprosto totožnou. Jediné co mi připadá jiné, je větší čistící schopnost a vytvoření lesku na vodovodní baterii a celkově se i vana více leskla a zářila čistotou. Vanu vždy celou postříkám tímto prostředkem a nechám 10 minut působit, poté opláchnu vodou a nestačím se divit jak je vana čistá a lesklá. Určitě jsem s Vissem naprosto spokojená.

Duchesse (odličovací tamponky)
Opět skvělé odličovací tamponky ve velkém balení.

Herbal Essences (šampon)
Tento šampon si pamatuji, že se prodával i u nás v ČR  a měla jsem ho ráda hlavně díky úžasné vůni. Bohužel po nějakém čase se tato značka u nás přestala prodávat, což mě mrzí. Šampon úžasně voní, vůně by se dala přirovnat k lékorkám. Bohužel ho ještě nemám vyzkoušený, ale myslím že příští měsíc už se k tomu konečně dostanu.

Persil (prací prášek)
Opět prací prášek, který má strukturu malých mikro-částic. Je to úplně jiná forma prášku než známe z českého trhu. Musím řít, že prášky tohoto typu mě baví a jsem s nimi moc spokojená.

Frosch (mycí prostředek na nádobí)
Opět mírné zklamání, protože konzistence prostředku je hodně tekutá. Náš Jar je asi opravdu nejlepší co se týká konzistence i samotného mytí.

S některými výrobky jsem maximálně spokojená a s některými zase naopak. Musím tedy uznat, že v Německu je ve všem větší výběr a lepší ceny než u nás. 

Nedávno jsem nakupovala v Heidenau v Realu a měli tam prací prášek 100dávek + 2 aviváže zdarma a ještě jsem si mohla vybrat asi z 5-6 vůní. Takové akce u nás nemáme a proto se mi v Německu nakupuje lépe. 

Který výrobek vás zaujal nejvíce?

 


9 komentářů:

  1. Great post!

    https://justohana.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  2. Takové "domácí" věcí si vždy beru jako inspiraci jelikož ráda zkouším ne tak známé značky. Se zmínených používám jen Ariel :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Já si kupuji ekologické přípravky, ale kolikrát mě lákají i jiné značky a to zejména aviváží. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Nice post dear.
    Thanks for stopping by my blog. I followed you too.
    Can't wait for your upcoming post.
    x Marlia

    marliafransiska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluji Drážďany :) akorát já tam jezdím pro oblečení :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Great post dear! Love your photos :) ♥
    I follow you on Instagram, follow me back If you want :)

    follow me on Instagram: @vlvblog
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  7. Interesting products!
    I'm following you back now babe!
    xo Paola
    Expressyourself

    OdpovědětVymazat
  8. The products are for sure necessary in each household :)
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovědětVymazat
  9. Great post dear
    Would you like to follow each other on GFC?
    https://vanjaadiary9.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.