středa 25. října 2017

Spotřebované produkty

Hezký den vám všem,

dnes tu mám pro vás takovou menší nálož spotřebovaných výrobků. Články tohoto druhy nedělávám, protože mě nebaví doma hromadit tunu prázdných obalů. Tentokrát jsem ale zase udělala změnu a pár věcí skladovala na polici a teď vám napíšu jaké výrobky mi vyhovovaly a jaké zase ne.

1.Sprchový gel Original Source
Tento sprchový gel byl vážně moc fajn. Nejvíce mi na tomto výrobku vyhovovala ážasná slaďoučká vůně. Určitě sprchový gel doporučuji.
Odkaz na celý článek zde: klik

2.Šampon Carpathia
Tento šampon docela hezky voněl, konzistence byla dost tekutá což mi vadilo a výsledek používání byl nic moc. Podle mě je to takový průměrný výrobek.
Odkaz na celý článek zde: klik

3.Aussie Mega Instant
U tohoto výrobku byla důvodem koupě hlavně cena 29Kč ve výprodeji v Tetě. S výrobkem jsem byla spokojená a nejvíce mi vyhovovala skvělá vůně.
Odkaz na celý článek zde:klik

4.FA flower me up
Klasický sprchový gel od značky FA, vyhovoval mi, ale už si jej znovu nekoupím. Nekoupím si ho,protože chci testovat zase jiné sprchové gely a toto byla navíc limitovaná edice.
Odkaz na celý článek zde: klik

5.Dove original
Tento sprej je prostě klasika. Vůně mě nikdy neomrzí, protože je naprosto úžasná.
Odkaz na celý článek zde: klik

6.Sephora maska na nohy
O masce na nohy jsem psala nedávno a musím říct, že výrobek mě velmi mile překvapil a koupím si ho určitě znovu.
Odkaz na celý článek zde: klik

7.Odličovací tamponky
Tyto tamponky jsem kupovala v Německu a článek na ně jsem nedělala, ale znáte to, kvalita z Německa je prostě vždy lepší.

8.Bioaquanol U
Tuto vodičku používám už asi od začátku září, článek chystám asi až na příští měsíc, aby byl objektivní. Každopádně jsem se díky této vodě zbavila nadobro lupů.

9.Sephora zelený čaj
Tato voda je určena na odličování a byla jsem s ní spokojená. Hlavně vůně byla fajn.
Odkaz na celý článek zde: klik

10.Yves Rocher dvoufázový odličovač s chrpou
Jiný odličovač už nekupuji, protože tento je naprosto nejlepší.
Odkaz na celý článek zde: klik

11.Astrid osvěžující micelární voda
Opět výrobek, který kupuji pořád dokola. Naprosto skvělá vůně a snadno se s ní odličuje pleť.
Odkaz na celý článek zde: klik

12.Natura Siberica
Čistící tonikum byla strašně fajn a nejvíce se mi líbila příjemná vůně.
Odkaz na celý článek zde: klik

13.Bobbi Brown dvoufázový odličovač
Tento odličovač jsem kupovala na internetu a moc mi vyhovoval. Odličování šlo snadno a šlo vidět, že se jedná o něco lepšího než jsem zvyklá z drogerie apod.
Odkaz na celý článek zde: klik

14.Lirene odličovací voda
Tato voda mi opět vyhovovala a byla jsem s ní moc spokojená.
Odkaz na celý článek zde: klik

Jaké výrobky z mého článku jste zkoušeli vy?
 

9 komentářů:

  1. Ten šampon od Aussi mám také a jsem s ním zatím spokojená. Jinak tyto typy článků dělám taky nerada kvůli těm obalům :D BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. nice post ^^
    followed u back

    torichux3.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Dove deodoranty jsou pro mě nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Amazing product. I tried some of them and I like it!
    Great review, so interesting post.

    Follow you! New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdpovědětVymazat
  5. Nice post. I follow you blog 253 https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Very nice blog.
    You ask me about follow. I follow you, now your move :) Have a nice day.

    Leyraa Blog

    OdpovědětVymazat
  7. Za jsou super sprchové gely Original Source. Naposledy jsem měla kokosový a micelárka od Astridu - tu spotřebovávám pořád dokola :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Kosmetiku Astrid jsem také zařadila mezi oblíbené.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.