středa 11. října 2017

Kondicionér za 20Kč

Hezký den vám všem,

mám to štěstí, že v našem městě se nachází takový super obchůdek a v něm jsou všechny věci za 10 a 20Kč. Já si tam před pár týdny koupila kondicionér na vlasy, který mi vůní i obalem připomínal kondicionér od značky Herbal Essences. Herbal Essences jsem dříve normálně kupovala v ČR, ale najednou už se nikdy neprodává. Mimochodem kdo jezdí na nákupy do DE, tam mají tuto značku i v Kauflandu. Cena tohoto výrobku byla 20Kč/400ml.

Výrobek je určen na suché a zničené vlasy. Konzistence výrobku je poměrně dost tekutá, ale při takové nízké ceně to vůbec nevadí. Barva kondicionéru je světle modrá. Nejvíce mě ale zaujala právě vůně, která mi tak trochu připomíná lékorky. Na vlasy tento výrobek používám v malém množství o velikosti asi vlašského ořechu. Nechávám působit asi 5 minut a poté oplachuji vlažnou vodou. Po mytí jsou vlasy krásně lesklé a skvěle se rozčesávají a taky teda voní tou úúúžasnou vůní. 

Já osobně moc levné kosmetice (drogistickému zboží) z těchto obchodů nevěřím, ale tento kondicionér mě velmi mile překvapil a když ho tam dostanou zase, koupím si jej určitě znovu. 

Klady:
+nízká cena
+velké balení
+příjemná vůně
+účinek

Zápory:
-nízká dostupnost

Znáte značku Herbal Essences?




 

8 komentářů:

  1. Tak to je fakt super cena a je pomerne dosť veľký :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku už jsem myslím někde zaregistrovala. Dvacku za tak velké balení? To je super :-) jen koukám, že kondicionér má silikony, to je škoda. Docela si to hlídám...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Hi! In Spain I haven't seen this product yet. But y would like to try it. It looks great.
    I invite you to visit my blog whenever you want. Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  4. Značku znám, dá se koupit i tu v UK, zatím jsem ji ještě nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing review dear, so lovely product, look really interesting and useful!
    great post and so nice photos!

    Visit my blog, Maleficent

    OdpovědětVymazat
  6. Herbal Essences si pamatuji moc dobře, ten už se u nás pár let neprodává. Já ho kupovala vždycky ve Španělsku a jeden čas to byl můj nejoblíbenější šampon. Tento kondicioner je fakt hodně podobný, za dvacku proč ne ale já na si vlasy snažím používat přírodnější produkty, hlavně tedy na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  7. Za tu cenu vypadá opravdu fajn. Já bych mu ale možná tolik nevěřila už jen kvůli té ceně :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.