neděle 6. srpna 2017

Paletka Just For You od Sephory

Hezký den vám všem,

výprodeje a slevy mám prostě moc ráda a vlastně neznám ve svém okolí nikoho, kdo by nakupování ve slevách rád neměl. Tentokrát jsem objevila v Sephoře paletku Just for you, která stála snad 100 Kč a tak jsem neváhala a koupila ji. 

Paletka byla zabalena v papírové krabičce, kterou jsem strašně dlouho otevírala, protože byla dost dobře zabezpečena proti otevření :-D. Po otevření na mě vykoukla krásná paletka s nádhernými odstíny. Stíny byly chráněny ještě průhlednou fólii ve tvaru trojúhelníku. Víko paletky je na magnet, takže při zavírání víko skvěle přilne a dokonale drží. Každý stín má své číslo, což je fajn.

Stíny jsou různé. Paletka obsahuje nude odstíny, fialovou, zlatou a temně modrou. Před nanesením aplikuji pod stíny ještě podkladovou bázi a pak už jdu k samotnému nanášení. Stíny vždy nanáším pomocí blending štětce. Nanášení do ztracena jde naprosto úžasně a samotná pigmentace je super. Když chci vytvořit výraznější líčení, tak stíny i bez problémů vrstvím na sebe. Stíny trochu práší, ale měla jsem už i horší. Během dne nečekejte žádné opadávání stínů z očních víček na oční okolí. Paletku mám doma už cca měsíc a používala jsem ji skoro každý den a musím říct, že jsem s ní velmi spokojená a vyrovná se i dražším paletkám. Moje nej stíny jsou s číslem 1, 2, 5, 6 a 9.

Swatch jsem dělala na hřbet ruky bez báze, takže počítejte s tím, že báze ještě stínům dodá větší intenzitu. 

Máte svoji oblíbenou paletku?







 

6 komentářů:

  1. tak tá je krásna, a hlavne netradičná :) nádherné odtiene :) a tá cena, to by bol hriech nekúpiť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná paletka s univerzálníma barvičkama, za tak málo peněz bych jí tam taky nenechala.

    OdpovědětVymazat
  3. Balení i pigmentace vypadá naprosto skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak pigmentácia ma teda prekvapila, krásna paletka. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. Od Sephory jsem dekorativku nezkoušela, ale tato paletka se mi líbí velice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka je pekná, ale asi by som ju nevyužila. :)

    Letná GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.