středa 5. července 2017

Pudr pro objem od Balea

Hezký den milé čtenářky,

dnes tu mám pro vás opět článek na téma objem. Objem dělá dojem... Já jsem poslední dobou na objem vlasů více než ujetá a stále hledám výrobek, který by mi zajistil objem vlasů po celý den. Už jsem zkoušela pudr na objem od značky Schwarzkopf a ten bohužel nefungoval, teď jsem se rozhodla pro značku Balea z drogerie DM. Pudr stál velmi málo a myslím že to bylo kolem 50Kč. 

Lahvička pudru byla zabalena v papírové krabičce, která je velmi malá. Celá krabička i s lahvičkou jsou sjednoceny do fialovo-bílé barvy. Lahvička je vyrobena z plastového materiálu, takže je velmi lehká a v kabelce vám díky své velikosti nezabere velké místo. 

Po odšroubování plastového víčka na vás vykouknou otvory, kterými budete vyklepávat objemový pudr do dlaně. Pudr se nanáší těsně ke kořínkům a velmi důkladně se musí zapracovat prsty. Já většinou samotnou aplikaci provádím v předkolu, ale není to podmínka. Množství pudru závisí na vámi požadovaném objemu. Takže čím větší objem chcete mít, tak tím více si aplikujte pudru do vlasů. Při tvoření si dejte velký pozor na to, abyste pudr nevdechli. 

Po celkovém tvoření objemu jsou vlasy hodně lepkavé a těžké. Mě osobně se tento efekt nelíbí a mám pak pocit znečištěných vlasů. Nejraději bych si vždy po aplikaci šla umýt hlavu. 

Celkový objem se podle mého očekávání nedostavil a ani se mi ho nepodařilo vytvořit. Prostě jsou tyto pudry k ničemu. Pro muže s krátkým sestřihem je tento výrobek ideální, ale pro ženy s dlouhými vlasy určitě nedoporučuji. 

Co používáte na objem vy?




 

10 komentářů:

  1. Ja poznám len jeden dobrý vlasový púder, a ten je od Schwarzkopf Osis :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám takové vlasy, které neudrží objem, a hrozně mě to štve, protože se mi jinak moje vlasy docela líbí :( Taky jsem už vyzkoušela hroznou spoustu věcí a nic nepomohlo :/

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem pár těchhle výrobků zkoušela a bohužel nic :/
    Ale stále hledám a hledám

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tyto výrobky nechávají chladnou.

    OdpovědětVymazat
  5. To bych taky potřebovala :D objem nemám žádný aneb jemné vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  6. Must have. Nechávám si narůst vlasy a mám pocit, že nebudou mít vůbec žádný objem, což mě štve.
    catthegdiaries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. presne rovnaké pocity som mala aj ja..čerstvo som si umyla vlasy, dala púder že budem mať väčší objem pri korienkoch, a po aplikácii som mala chuť si hneď umyť vlasy znova :( za mňa tiež sklamanie
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  8. Tento púder je o ničom, radšej používam suchý šampón, ten aspoň nejaký ten objem zanechá.

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.