pondělí 22. května 2017

Tvářenka True Loved od Freedom

Krásné pondělí vám všem,

jestli si vzpomínáte, v drogerii Teta byla akce na kosmetiku Freedom a já si koupila pár produktů. Jedním z nich byla tvářenka v odstínu True Loved. Tvářenek není nikdy dost a k postupnému opalování je vhodné vybrat i odpovídající odstín. Mě osobně se tento odstín moc líbí, je takový lehký a do růžového nádechu. Samozřejmě odstínů je na výběr více a tak pokud se vám tento nelíbí, mrkněte klidně na jiný. 

Tvářenka má úzký tvar a je docela malá. Obal výrobku je vyroben z klasického plastu a obsahuje průhledné víčko na zacvaknutí. Na zadní straně tvářenky naleznete popis + složení. 

Tvářenku nanáším pomocí štětce a musím uznat, že docela dost práší. Velkou výhodou je možnost vrstvení. A v případě velkého nánosu můžu tvářenku zjemnit pomocí ubrousku. Po nanesení tvářenka na pleti vydrží cca 4 hodiny, pak se začne postupně ztrácet. 

Tvářenka je díky své malé velikosti vhodná třeba do kabelky a na cestování. Nevýhodou je velká prášnost a tak určitě dávejte velký pozor a tvářenku třeba obalte bublinkovou fólii, nebo něčím co zabrání případnému nárazu. 

Odličování výrobku jde velmi dobře a bez jakéhokoliv problému. Pokud hledáte levnou a malou tvářenku, určitě koukněte právě po Freedom. Cena tvářenky vychází asi kolem 30Kč.

Jakou tvářenku máte nejraději vy?




 

3 komentáře:

  1. Moje nejoblíbenější je od Kiko Milano v broskvovém odstínu. Jinak mám ráda i Makeup Revolution. Od Freedom mám jenom lak a rtěnku, takže nemám moc zkušenosti s touto kosmetikou.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si docela oblíbila tvářenky od Makeup Revolution, od Freedomu jsem nezkoušela, ale koukala jsem na ně v teta drogerii a stojí pár korun, tak se po nějaké možná mrknu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tvářenku od Makeup Revolution a jsem spokojená, od Freedom jsem nezkoušela nějak mě jejich tvářenky nelákají.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.