sobota 22. dubna 2017

Lirene krém pro citlivou a alergickou pleť

Hezký den vám všem,

nedávno jsem objevila na internetu stránku testujemelirene.cz, kde se mohl každý zapojit a vyhrát produkt k testování. Já se zapojila a čekala už jen na štěstí. Firma posílala asi 300 výrobků a tak byla šance vysoká. Nakonec mi přišel domů skvělý krém pro citlivou a alegickou pleť. Pokud se chcete také zapojit, můžete jít na jejich stránky a tam vyplnit dotazník. Tentokrát se bude testovat micelární voda a gel. Já si vybrala micelární vodu a tak jsem zvědavá jestli i tentokrát budu mít štěstí. Určitě vám dám zase vědět. 

Výrobek je určen pro intenzivní hydrataci,  snížení podráždění a zklidnění pleti. Já mám pleť hodně citlivou a někdy dochází i k začervenání. Proto jsem volila tento krém HS+.

Krém mi domů přišel hezky zabalený v papírové krabičce, která byla chráněna celofánovým obalem. Design krému se mi moc líbí, je takový jednoduchý a zajímavý. Samozřejmě samotný obal krému je vyroben z plastu a víko je na klasické šroubování. Před prvním použitím je produkt chráněn hliníkovou fólii.

U mě vždy při výběru krémů hraje velkou roli celková hutnost. Tento krém je hutný tak akorát a můžu říct, že je přesně podle mých představ. Parfemace je téměr nulová. Krém opravdu ničím zvláštním nevoní a tak nemusíte mít strach z nežádoucího chemického smrádku. 

Krém je vhodný pro denní i noční použití, ale já zásadně krémy používám těsně před spaním. Krém jednoduše nanesu na obličej a zapracuji ho prsty dokud se nevstřebá. Vstřebávání je hodně rychlé a tak se nemusíte bát, že se vám krém třeba nalepí na polštář či do vlasů. Samozřejmě můžete tento výrobek použít i jako podklad pod make-up.

Výsledkem používání je krásně hebká a zklidněná pleť. Během používání jsem nenašla nic, co by mi na výrobku vadilo. Určitě kosmetice Lirene budu věnovat větší pozornost a už teď plánuji nákup.

Kupujete kosmetiku Lirene? 






 


8 komentářů:

  1. Mám krém pro suchou pleť a za mě je to povedený produkt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, ani jsem nečekala že mi bude tolik vyhovovat.

      Vymazat
  2. Krém vypadá moc dobře, ale snažím se teď dopotřebovat zásoby.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvelé, že sú aj možnosti zdarma nejakú kozmetiku vyskúšať :) O značke ani o kréme som nepočula, ale vyzerá super. Niekedy je naozaj ťažké nájsť produkty na takýto typ pleti, takže tento článok určite pomôže nejednej slečne. Krásne fotky!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem byla mezi těmi co dostali krém :-) za mě taky super , chystám recenzi, ale používám ho ráno , večer mám radši pořádnou výživu v podobě arganového oleje, a co používáš ráno ty? já bez krému ani ránu, měla bych pocit , že vyschnu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráno nepoužívám žádný krém. Většinou potřebuji co nejrychleji odejít z domu do práce, takže na to není vůbec čas.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře.