čtvrtek 26. ledna 2017

Pleťový peeling od Bione cosmetics

Hezký čtvrtek vám všem,

jak někteří z vás víte, v Teta drogerii prodávají kosmetiku Bione. Mě v regálu s Bione zaujal peeling na pleť. Zaujal mě hlavně svojí krásnou vůní a tak jsem neváhala a dala výrobek do košíku. Cena výrobku byla do 100 Kč. Obsah je 200g.

Peeling je s Tea Tree a mentolem, což poznáte určitě na parfemaci. Čistit můžete nejen pleť, ale i tělo. Spolehlivě peeling odstraní make-up, nečistoty, odumřelé kožní buňky. Mentol také pokožku příjemně ochladí. Částice peelingu jsou poměrně malé, ale celkově je jich v peelingu velké množství. Velkým plusem je také to, že výrobek neobsahuje žádné parabeny a chemická barviva. Další kladnou vlastností je obsah přírodních látek v Bio kvalitě.Vhodné využití si peeling najde u mastné a problematické pleti. 

Aplikace je velmi jednoduchá a rychlá. Stačí pokožku, pleť omýt vodou a nanést vhodné množství peelingu. Následně se produkt rozmasíruje a nakonec se opláchne teplou vodou. Po aplikaci je pokožka lehce začervenalá, to způsobuje obsažený mentol. Začervenání po několika minutách zmizí. Výsledkem je vyhlazená a čistá pleť (pokožka) provoněná mentolem a Tea Tree. Peeling se doporučuje používat 1x za týden. Při aplikaci je nutné dávat pozor na oblast u očí, nosu, vlasů a vousů.

Obal je na klasické šroubovací víko. Při aplikaci určitě uvítáte možnost nabrat si množství peelingu, které uznáte za vhodné. Také krásně vidíte, kolik produktu vám vlastně ještě zbývá. 

Celkově mi výrobek vyhovuje a jeho vůni jsem si doslova zamilovala. 

Jaký peeling používáte vy?





 

6 komentářů:

  1. Skvělý tip. Já mám kosmetiku od Bione ráda. Momentálně používám konopný šampon, konopný regenerační krém a v zásobě mám ještě šampon s kondicionerem kofein + makadamiový olej, tak jsem zvědavá. Peeling používám od Yves Rocher z řady Hydra vegetal ale dala jsi mi tip na nový, určitě vyzkouším, jestli ho seženu.

    OdpovědětVymazat
  2. Na akné netrpím, ale peeling bych potřebovala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Také nijak zvlášť na akné netrpím, jen mi občas vyraší nějaký ten pupínek. Ale Bione je skvělá značka za rozumnou cenu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Peeling vypadá dobře, nějaký sháním. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  5. Od Bione jsem zatím nic nezkoušela ikdyž zajímavých produktů mají dost :) Peelingy mám od YR nebo od Avonu a ty jsou fajn :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.