středa 11. ledna 2017

Mycí pěna pro intimní hygienu Tea Tree Oil

Krásný den vám všem,

nedávno jsem byla v lékárně Benu a vybrala jsem si tam mycí pěnu pro intimní hygienu. V lékárně Benu se mi dobře nakupuje, protože si můžu sama vybrat věci, které chci a pročíst si v klidu popis výrobků. 

Mycí pěna mě vyšla na 120 Kč. (Na stránkách muller-pharma.cz vyjde na 100 Kč) Celkový obsah je 100 ml. 

Intimní pěna je s olejem čajovníku australského (Tea Tree). Je vhodná pro každodenní použití. Pokožku nedráždí a nevysušuje, což je velké plus. Výrobek navíc slibuje při pravidelném používání ovlivnění problémů spojených se svěděním a pálením v intimní oblasti. pH pěny je 4,5

Lahvička s pěnou je zabalena v klasické krabičce s jemným designem. Obal je celkem malý a obsahuje pumpičkový aplikátor. Část pro aplikaci je navíc chráněna plastovým krytem, takže můžete pěnu snadno přenášet například na dovolenou. Před každým použitím je ideální důkladné protřepání. Když pěnu neprotřepu, tak není bohatá a na omak je jí málo. Parfemace je lehká a příjemná. Z výrobku jde krásně cítit Tea Tree. Po použití se pěna opláchne vodou. (Nenechává se působit) U některých intimních gelů se doporučuje daná doba působení, ale u tohoto tomu tak není. 

Já jsem výrobků pro intimní hygienu vyzkoušela už několik a tento od Dr.Müllera se řadí mezi ty, které si koupím znovu.

Celkově mě tento výrobek vyhovoval a neměla jsem s ním žádný problém. Pokud rádi zkoušíte nové věci a milujete vůni čajovníku australského, tak je tato pěna jako stvořená pro vás.

Jaký výrobek pro intimní hygienu vyhovuje vám?






 

4 komentáře:

  1. Ty bláho, musím vyzkoušet. :) Miluju klasický tea tree oil. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěny miluji, hlavně ty pleťové nebo intimní. S Tea tree olejem jsem měla tělové mýdlo a byla jsem moc spokojená, byl příjemný ten chladivý pocit :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mýdlo jsem taky koukala, tak možná někdy vyzkouším

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře.