čtvrtek 12. ledna 2017

Jelení lůj krém Regina

Krásný den milé čtenářky,

dnes jsem se rozhodla napsat vám něco o zajímavém výrobku od značky Regina. Určitě každá z vás někdy měla klasický jelení lůj. Moje máma například používá jelení lůj na ruce, protože jí pomáhá na popraskanou kůži. Když jsem byla v drogerii Pemi, uviděla jsem v regálu krém Jelení lůj. Docela mě to překvapilo, protože jsem do té doby nic takového neviděla a ani neměla. Cena byla velmi přijatelná a to pouze za 50 Kč. Neváhala jsem a dala ho do košíku.

Samotná tuba krému je sladěna do modro-bílé barvy. Je to hezký a jednoduchý obal. Uzávěr je na šroubování. Už si nepamatuji, jestli byl krém zalepen chránící (hliníkovou) fólii, ale já osobně mám radši když jsou krémy zalepeny. Mám pak větší jistotu, že krém nikdo předemnou nezkoušel.

Obsah krému je 75 ml, takže takové malé balení vhodné třeba do kabelky. Parfemace je podobná Jelenímu loji, ale je tak trochu něčím odlišná. Každopádně určitě nebudete zklamaní, možná bych parfemaci přirovnala k Induloně. 

Konzistence je tužší, ale snadno roztíratelná. Vstřebává se trochu delší dobu, ale není to nic co by se nedalo vydržet. U tohoto krému doporučuji aplikaci třeba před spaním na noc. Během noci se krém vstřebá a vás nebude žádným způsobem omezovat během dne. 

Takže na závěr bych chtěla jen napsat, že pokud máte popraskané, vysušené, dehydratované ruce, tento krém je jako stvořený pro vás. Samozřejmostí je i to, že se dá použít na celou pokožku těla. 
Po aplikaci jsem měla ruce hebké jako samet a žádnou alergikou reakci jsem nezaznamenala.

Pokud nemáte cestu do drogerie Pemi, můžete si krém objednat například na stránkách reginakosmetika.cz

Znáte tento krém? 








5 komentářů:

  1. Krémy na ruce mám ráda, u nás v drogerkách jsem ho zatím neviděla a Pemi tu nemáme. :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Krémy na ruce miluji a mám jich naráz rozdělaných hned několik. Tenhle jsem zatím neviděla, ale značku jako takovou mám velmi ráda a pár jejich produktů bych také doma našla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím ho poprvé, Reginu samozřejmě znám, ale tento krém teda vůbec, zmíněnou drogérku taky neznám :D Na zimu musí být super, bez krému se v těchto měsících neobejdu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od téhle značky mám tuším oční linky :) Krém na ruce ale taky vůbec nevypadá špatně, na suché ruce trpím pořád :)
    LOVELY IMPERFECTIONS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.