středa 14. prosince 2016

Limitovaná edice Kaviar Gauche od Catrice

Hezký den vám všem,

dnes tu mám pro vás recenzi na paletku od značky Catrice. Tato paletka mě zaujala hlavně pudrovými stíny a jedním perleťovým rosé odstínem. Název paletky je C01 Iris Sauvage. Cena byla okolo 120 Kč a kupovala jsem ji v drogerii Rossmann. Paletka obsahuje zrcátko a design tvoří zlatý květinový potisk. Vrchní víčko s nápisem je jako semiš, takže se velmi snadno znečistí. Stačí malá drobná nečistota a máte paletku špinavou. Takže na tady to si určitě dávejte při používání pozor. Já jsem paletku fotila ihned po nákupu a i na fotkách jdou vidět malé částečky nečistoty. Paletka se při zavírání klasicky zacvakne. 

Nejčastěji z této quattro paletky používám světlý hnědý odstín a perleťový rosé odstín. Pod stíny aplikuji vždy podkladovou bázi od Milani, která zajistí dokonalou výdrž a intenzitu. Stíny se dají krásně blendit do ztracena. Dají se také vrstvit a proto můžete vytvořit lehké nude líčení, nebo výraznější líčení třeba na večer. Při aplikaci stíny neopadávají. Jediné kdy trochu práší, je při nanášení na štětec. 

Stíny jsem testovala cca 8 hodin a skvěle vydrží bez chyby i delší dobu. Některé stíny mají tendenci se po několika hodinách slévat do vrásek a záhybů oka, u těchto však můžete zůstat v klidu, protože se tak nestane. 

Odličování provádím pomocí dvoufázového odličovače a stačí jeden tah vatovým tamponem a stíny jsou pryč. 

Limitovaná edice Kaviar Gauche nabízí ještě další produkty jako je rozjasňovač, barvy na rty, laky na nehty a další. 

Co říkáte na tuto limitovanou edici?








 

6 komentářů:

  1. tak to je nádherná paletka, a hneď ako ju niekde uvidím, určite si ju kúpim! krásne farby :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Má pěkné složení odstínů :) Tyhle se mi líbí, ale že bych ji nutně potřebovala to ne.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se v současnosti v těchto odstínech vyžívám, takže jsem ji musela prostě koupit :-)

      Vymazat
  3. Moc krásná paletka, ty barvy jsou super.

    OdpovědětVymazat
  4. Balení se jim moc povedlo :) Barvy přesně pro mě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.