sobota 27. srpna 2016

Priessnitz Mazání na žíly a cévy De Luxe

Hezký den milé čtenářky,

není to tak dlouho co byla výzva na blogerkách a byla možnost zapojit se do testování výrobku Priessnitz mazání na žíly a cévy De Luxe. Ani minutu jsem neváhala a zapojila se. Důvodem byly hlavně problémy s praskáním žilek, které u mě vznikají hlavně dlouhým stáním v práci.

Priessnitz De Luxe se doporučuje používat při pocitu těžkých a unavených nohou a pro zvláčnění a hydrataci kůže nohou.

Popis výrobku:
Celá tuba je zabalena v krabičce spolu s příbalovým letákem, kde se dozvíte další informace o produktech. Tuba má 125 ml, takže opravdu velké balení. Design je navržen v oranžovo-šedé barvě. Víčko je klasické na šroubování.

Výrobek obsahuje přírodní látky jako je escin a flavonoidy. Escin je z plodu jírovce maďalu a flavonoidy jsou z červených listů vinné révy. Tyto látky jsou příznivé na kvalitu i funkce lymfatického a žilního systému. Aby se tyto látky lépe vstřebávaly najdete ve složení ještě etanol a mentol.

Podle mě tento výrobek krásně a příjemně voní. Většinou jej aplikuji na stehna, kde mám nejvíce popraskaných žilek a důkladně promasíruji. Aplikaci provádím většinou večer po koupeli když přijdu z práce, nebo občas i během dne. Aplikace je vhodná i na lymfatickou masáž.

Konzistence výrobku je gelová a barva je lehce do hněda. Po celé aplikaci je kůže krásně vláčná a provoněná. Výrobek jsem si hodně zamilovala a jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. Teď už vím, co mi pomůže od unavených a těžkých nohou.

Při aplikaci Priessnitz De Luxe si moje nohy libují a připadají si jako v lázních.

Tento výrobek můžete zakoupit v lékárně. 










1 komentář:

Děkuji za Vaše komentáře.