sobota 23. července 2016

Intime od Cannaderm

Krásný den vám všem,

už je to delší dobu co jsem se zapojila do výzvy na blogerkách a byla vybrána na testování jemné mycí emulze pro ošetřování a mytí intimních partií pro dospělé. Musím se přiznat, že jsem už o této kosmetice slyšela a několikrát na ni koukala v drogerii. Docela jsem byla zvědavá jestli produkt funguje a tak mi udělalo obrovskou radost, že mě vybrali na testování a produkt mi v pořádku dorazil domů.

Intimních gelů a emulzí jsem vyzkoušela už více. Ať už to bylo Chilly, Lactacyd a další značky, žádný mi nepomohl tak jako Cannaderm. Musím říct, že mě opravdu Cannaderm překvapil.

Cannaderm je přírodní kosmetika bez umělých vůní, barviv a chemických látek. Konkrétně tento výrobek obsahuje 5% léčivého konopí, penthenol a grepová semínka. Při dlouhodobém používání omezuje pocit svědění a pálení. Intime je dokonce vhodný i pro muže, takže jej můžete koupit i svému partnerovi. V letím období ho můžete používat po návštěvě veřejných bazénů. Je vhodný také po pohlavním styku, během menstruace nebo po sauně.

Obsah balení je 200 ml. Lahvička je bílá a není průhledná. Otvírání je klasické na zacvaknutí. Barva emulze je do žluta a velmi příjemně voní. Při aplikaci velmi dobře vytváří pěnu. Nechává se malou chvíli účinkovat a pak se opláchne. Navíc je vhodný pro těhotné a kojící ženy.

Složení: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Cannabis Sativa Seed Oil, Sodium Chloride, Lanolin, Glyceryl Caprylate, Panthenol, Citrus Grandis Seed Extract, Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii Butter, Cannabis Sativa Seed Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Undecylenate, Salvia Triloba Leaf Extract, Foeniculum Vulgare Fruit Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Thymus Vulgaris Oil, Salvia Officinalis Oil, Limonene.

Velmi mě Intime překvapil a jsem s ním naprosto spokojená. Nejen že mě nadchnul svým složením, ale také svými účinky a krásnou vůní. Vřele jej mohu doporučit.

Pokud vás značka Cannaderm zajímá, koukněte na tyto stránky: CANNADERM

Znáte značku Cannaderm?









2 komentáře:

  1. Už jsem toho vyzkoušela také dost a jediný který mám celkem ráda je od Chilly. Cannaderm je určitě super, je to něco jiného než ty běžné konvekční produkty v obchodech. Tuto značku máme u nás v obchodě a po přečtení tvé recenze mám větší motivaci si ho pořídit.

    OdpovědětVymazat
  2. Super, že jsi ho mohla takhle odzkoušet, když jsi po něm koukala :) Výzvy na blogerkách jsou super :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.