středa 15. června 2016

Léto s Astridem

Hezký den vám všem,

blížící se opalovací sezóna si vyžaduje nákup opalovacích přípravků. V dnešní době je největším strašákem právě rakovina kůže z opalování bez speciálních přípravků a nadměrnému opalování na slunci. Já jsem si v tomto článku nachystala povídání o sluneční řadě od značky Astrid, kterou vaše kůže určitě ocení.

Bude se konkrétně jednat o tyto produkty: Astrid pleťový krém na opalování OF 30, Mléko na opalování Spray OF 15, Mléko na opalování OF 30, Třpytivé mléko po opalování.
Astrid hydratační pleťový krém na opalování OF 30
Krém je v praktické tubě, která se vejde i do malé kabelky. Celkový obsah krému je 75 ml. Obsahuje přírodní betain, D-panthenol, allantoin, vitamíny A, E, F. Konzistence je hodně hutná, ale snadno se nanáší na pleť. Vůbec nemastí a snadno se vstřebává. Navíc jako plus je tento výrobek voděodolný. S čím jsem velmi spokojená je vůně krému. Je lehká jako peříčko a velmi příjemná. Krém nanáším na suchou pleť bez make-upu asi 20 minut před tím, než jdu na slunce.
Hodnocení produktu: 10/10

Astrid hydratační mléko na opalování Spray OF 15
Občas mám v létě chvíle, kdy mě nebaví opalovací krém nanášet. Tuto práci mi momentálně usnadňuje opalovací krém ve spreji, který se velmi dobře nanáší. Na obličej se aplikuje tak, že přípravek nastříkáte do dlaní a pak jej rozetřete vyjma očí. Konzistence je pochopitelně málo hustá, jinak by krém přes trysku ani neprošel. Obsahuje beta-karoten, nemastí a velmi snadno se vstřebává. Opět je tento výrobek voděodolný a jsem s ním nadměrně spokojená, protože mi ulehčuje práci při nanášení. Obsah je 200 ml.
Hodnocení: 10/10

Astrid hydratační mléko na opalování OF 30
Opět obsahuje mnoho úžasných věcí jako je Beta-karoten, A, E, F,  D-panthenol. OF 30 je nejvyšší ochrana, takže na letní horké dny ideální. Opět je mléko voděodolné. Konzistence je málo hustá, ale jinak by nanášení trvalo asi celou věčnost kdyby nebyla. Vůně opět stejná jako u přípravků výše, takže jsem spokojená. Obsah je 200 ml.
Hodnocení: 10/10

Astrid Třpytivé mléko po opalování
Tuba s přípravkem má tyrkysovou barvu, která vás v obchodě přitáhne ihned k sobě. Mléko je obohaceno o zklidňující komplex a pomáhá pokožce udržet optimální úroveň hydratace. Jako bonus navíc mléko obsahuje jemné zlaté třpytky, které rozjasní pokožku a zvýrazní opálení. Barva produktu je lehce do hněda a konzistence je středně řídká. Vůně není stejná jako u předchozích výrobků. Je taková lehká, ale něčím zvláštní a bude vám velmi příjemná. Mléko nanáším až po osprchování na suchou kůži. Opálení dostane třpytivý vzhled a opticky se zvýrazní. Obsah je 150 ml.
Hodnocení: 10/10

Celkově mě sluneční řada hodně potěšila. K dostání je snad v každé drogerii či marketu.
Více informací naleznete na stránkách Astridu zde: Astrid

Máte rádi léto? Čím se před sluncem chráníte vy?

8 komentářů:

  1. Super článek, brzy na to taky napíšu :) Astrid sluneční péče se povedla!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem psala recenzi a produkty plně využívám, protože jsou všechny super!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Léto miluji, je to moje nejoblíbenější období. Opalovací kosmetiku mám nejraději ve sprejích. Před týdnem jsem si zrovna koupila od Astridu opalovaci olej, tak jsem zvědavá jaký bude. Každopádně nádherně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit, že ty výrobky od nich opravdu krásně voní. :-)

      Vymazat
  4. Kdybych doma neměla opravdu spoustu různých opalovacích krémů a olejíčků, které musím spotřebovat, tak bych nejspíš sáhla právě po Astridu :)
    No, možná to mléko po opalování si seženu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.