sobota 11. června 2016

Heboučký štětec z ebay

Hezký den vám všem,

dnes vám představím štětec z ebay. Tento štětec má hodně heboučké štětiny až je vám líto ho použít. Než jsem ho koupila tak jsem ho viděla u jedné youtuberky, která si ho hodně chválila. Nevěřila jsem tomu, že by mohl být tak dokonalý. Nakonec jsem si ho objednala a přišel docela rychle cca do 14 dnů. 

Cena je do 80 Kč, záleží kde si štětec objednáte (u jakého prodejce). Já ho měla asi za 18 Kč a poštovné bylo do 10 Kč. 

Přišel mi zabalen v celofánovém sáčku. Na první pohled v sáčku nevypadal moc dobře a tak jsem ho rozbalila. Štětiny jsem prohrábla prsty a štětec se krásně rozložil do stran. Nevypadla z něj ani jedna štětina, což jsem se hodně divila. Štětec jsem začala používat na pudr, krásně se s ním pracuje a hezky zapracovává pudr do pleti. Rukojeť je stříbrná a hodně lehounká. 

Hustota štětin mě hodně překvapila. Je možné aby tak levný štětec byl srovnatelný s jinými značkovými? Asi už to tak bude, když si ho teď kupuje skoro každá blogerka či youtuberka. Hustota je naprosto špičková.

Vždy když si mám kupovat nějaký štětec z ebay, tak nad tím hodně dlouho přemýšlím jestli ano nebo ne. U tohoto svého nákupu vůbec nelituji a jsem ráda, že ho mám doma na svém kosmetickém stole.

Tento štětec najdete ne ebay pod tímto názvem: cosmetic kabuki brush

Znáte tento štětec?







 

4 komentáře:

  1. Kupovala jsem ho také a dala jsem ho mamce, je s ním velmi spokojená, štětec je totiž úžasný.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow this brush looks wonderful, the design is amazing! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.