úterý 29. března 2016

Stojánek na šperky z AliExpressu

Hezké odpoledne vám všem,

konečně mi přišel stojánek z AliExpressu a tak vám o něm můžu něco napsat. Stojánek najdete tak, že si zadáte do vyhledávání na Ali slovo jewelry tree a vyběhnou vám stojánky. Stojánek je vyroben z klasického plastu a na výběr je hned z několika barev. Já původně chtěla bílý, ale nakonec jsem si vybrala růžový. Dá se rozložit na dvě části. Velmi mě potěšila velká miska, která tvoří základ stojánku, protože mám náušnice, které se nedají zavěsit. Je velmi lehký a dá se zase snadno zpátky rozložit. Navíc na jedné z větviček najdete malého ptáčka, což je velmi roztomilé. 

Líbí se vám takový stojánek?



 

14 komentářů:

  1. Stojanek se mi libi moc :) je super ze ma i misticku

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký, mám takový podobný akorát ve stříbrné barvě :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Stojánek je moc hezký. Chtěla jsem si takový pořídit, ale zatím ho nemám kam postavit. Nejdřív to chce kosmetický stolek :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ten je úžasný, mne sa strašne páčia taketo stojany na bižuteriu, náušnice, prstene... :-) tiež by som si jeden kupila, ale to až keď ten stojan budem mať aj čím ovešať. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten stojan je úžasná vecička, takisto by som potrebovala niečo podobné :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež mám stojan na šperky, je trochu iný ako tento tvoj, ale som s ním veľmi spokojná, konečne sa mi šperky neničia a nepohadzujú len tak v šperkovnici, kde ich už nikto nenájde. Takto mám prehľad o tom, čo mám, mám to stále na očiach.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je skutočne veľmi pekný, aj keď ja radšej používam klasickú šperkovnicu :) Ale tento sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny stojan, doma mám niečo podobné, no v bielej farbe ;)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, to je super. Myslím, že mám doma úplně stejný. I když těch šperků asi není tolik. :D Naposledy jsem si koupila visací náušnice z chirurgické oceli a i to je už teda pekelně dlouho. Skoro rok to bude. Ale to je tím, že já šperky moc neumím nosit. Mám doma pár svých kousků, které jsou osvědčené a byly i poměrně drahé nebo to je milý dárek, ale abych si takhle sama něco koupila, tak na to mě moc neužije. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle je moc pěkné, fakt. :) Já bych si to taky dovedla představit doba. Mám třeba náramek spojení, který mám sice v pěkném sáčku, se kterým jsem ho dostala (ještě tam bylo věnování), ale když to má takhle člověk pěkně na očích, to vypadá přeci úplně jinak. :) Z Ali Expressu říkáte? Možná tam kouknu, i když ten e-shop nemám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.