sobota 12. března 2016

Chmelový šampon za 40 Kč

Hezký den vám všem,

dnes jsem článek psát původně vůbec nechtěla, nebo neměla v úmyslu. Poslední dobou mě trápily opět lupy. Svědění pokožky hlavy, na oblečení bílo a když jsem se česala jako kdyby sněžilo. Už hoodně dlouho mi v koupelně stál chmelový šampon od Herbavery. Koupila jsem ho v nějaké zapadlé drogerii a měla ho jen tak pro případ nouze. Stál do 40 Kč. Šampon má obsah 550 ml a za 40Kč je to fakt super. Jeho účinky mě překvapily, hodně překvapily. Dnes je to asi 3.-4. použití a teda tak zdravou pokožku bez lupů jsem dlouho nezažila. Šampon je dermatologicky testován Lékařskou fakultou Univerzity Karlovy. Studovala jsem i složení a obsahuje Tea tree olej, Climbazol (antifungální látka běžně používaná při léčbě kožních plísňových infekcí), Octopirox (je aktivní látka působící proti parazitním houbám, plísním, bakteriím a kvasinkám), Humulus Lupulus (chmel obecný) a další. Pro účinek se doporučuje nechat šampon krátce působit. Já nechávám tak 3-5 minut. Vlasy umyji celkem 2x a nakonec dám do konečků kondicionér, masku.
Konzistence je málo hustá, ale vůbec to při aplikaci nevadí. Barva šamponu je azurová a vůně je taková zvláštní, les, stromy? 
Celkově jsem nadšená, vyzkoušela jsem hodně šamponu proti lupům, ale všechny stály více jak 100 Kč. Tento stojí max. 40 Kč a ještě to množství. Dostupnost je horší, ale určitě ho zkuste objednat třeba zde
Pemi.cz
K prodeji tam najdete ještě žloutkový, konopný, kopřivový, březový šampon a další produkty na vlasy.

Máte zkušenost se značkou Herbavera?





12 komentářů:

  1. Mám radost že se tenhle produkt dostal na blogerskou scénu aby dal o sobě trochu vědět. jedno negativum má, to je jeho pach, smrádek, který je šílený. Co ale do výsledků po mytí je to opravdu solidní šampon který stojí za zkoušku.
    Pokud má člověk problémy s lupy, leskem, objemem, citlivou pokožkou já za sebe bych nikdy nesáhla po šamponech typu Gliss Kur, Elseve, Garnier, a chtěla od nich zázraky. U nich lze jen vyžadovat lepší umytí vlasů ale samotným vlasům nikdy nic prospěšného nepřidá. Herbavera je česká značka o to menší pravděpodobnost že se do šamponu dostanou přísady které by v kosmetice neměly co dělat nebo šampon byl jakkoliv ošizen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je teď číslo 1 a musím ho doporučit dalším lidem ve svém okolí. Je opravdu výborný.

      Vymazat
  2. Měla jsem od této značky konopný šampon a super, sice málo pěnil, ale byl skvělý, teď mám ještě stejný kondicionér a také jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma ještě žloutkový. Pěnivost mi docela vyhovuje.

      Vymazat
  3. Dovolím si poděkovat za pochvalu našeho výrobku a jenom maličko vysvětlím onu parfemaci. Výrobek není totiž vůbec uměle parfemován, je to vůně tea tree oil a meduňky. Uznávám, že ne každému to musí vyhovovat, ale takto voní přírodní silice.
    Jinak ještě k účinku šamponů proti lupům, s tím je to vždy těžké, protože je mnoho příčin jejich vzniku. Proto používáme kombinaci více aktivních látek, aby bylo co nejširší spektrum působení.
    Za firmu 3K s.r.o. HERBAVERA přeji mnoho dalších ztracených lupů a spokojenosti s našimi výrobky.

    Jiří Krs - obchodní ředitel

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :) tak o této značce jsem ještě neslyšela a nejspíš bych ani tak levnému výrobku nevěřila, ale je super že funguje a určitě se po něm mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím uznat, že jsem ho měla schovaný na případ nouze, ale teď ho budu používat častěji.

      Vymazat
  5. Produkt vůbec neznám.. je to pro mě velká neznámá. Dřív jsem s lupy problém neměla, ale poslední dobou se občas objeví. Tak mám aspoň tip jak na ně.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super objev. Tuto značku vůbec neznám. Občas lupy mám a používám šampon Vichy, který funguje nejpozději po druhém umytí. Bohužel ale moc nevoní

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.