neděle 28. února 2016

Mono stín Eden od Revolution

Hezké nedělní odpoledne vám všem,

už dlouho mám v počítači nafocen mono stín od značky Revolution. Nevím kde a kdo to říkal, ale tento stín na první pohled ničím nezaujme. Teprve po nanesení se budou dít zázraky. Odstín se jmenuje Eden a je to taková šedivě-zeleno-modrá barva. Je prostě nepopsatelná. Na fotce bude působit více do modra, ale na sluníčku bude házet hodně odstín do zelena a působí dost tmavě. 
Krásně se s ním pracuje, stínování jde jako po másle. Určitě čekejte článek s líčením. Výdrž je na celý den a ta pigmentace, to je prostě nádhera. A jak už jsem psala, že stínování jde jako po másle, stín má máslovitější texturu. Trochu sice práší, ale jaký stín by ani trochu neprášil? Zamilovala jsem si ho natolik, že bych si s ním vystačila na celý život. Obsah je 3,3g a cena 50 Kč. Já jsem naprosto spokojená a hodlám nakoupit další kousky.







6 komentářů:

  1. Je to krásný odstín, ale já bych ho nejspíš moc nevyužila :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásny a vyzerá byť dobre pigmentovaný,ak by v kolekcií mono tieňov mali aj matnú čiernu,hneď kupujem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada velice pekne i pigmentqce je dobra. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. mně přišly tyhle stín lehce prášivější, ale pigmentace mega a podtóny se mi taky líbí :)
    plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. wow, tak toto vyzerá dobre pigmentovane pripomína mi to jeden mono tieň od Essence :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.