čtvrtek 3. července 2014

VYNIKAJÍCÍ QURRITO (QUESADILLA) recept

Když jsem byla asi před 2 měsíci v KFC dala jsem si tzv. Qurrito a recept na něj jsem prostě chtěla mít. No jako všechno z KFC, je to tajný recept, který prostě nikde nezískáte. Proto jsem se rozhodla pátrat po internetu. Našla jsem recept na youtube od jedné kuchařky, která tomu malému zázraku říkala Quesadilla. Napadlo mě udělat recept podle této kuchařky, ale směs na maso dělala z několika druhů koření a na to jsem byla moc líná, takže jsem se rozhodla recept pozměnit podle sebe a tady je:

(3 porce)
Ingredience:
- 1 kuřecí prso
- sůl
- koření kuře 7 bylin (Vitana)
- olej na smažení
- 3 tortilly
- sýr eidam (Agricol 30%)
- BBQ omáčka (Kaufland)


Postup:
Kuřecí prso nakrájíme na nudličky a osolíme mírně z obou stran, posypeme kořením kuře 7 bylin a necháme 10 minut odležet. Poté si nalijeme do pánve olej a začneme smažit. Po usmažení necháme maso vychládnout. Zatím si nastrouháme eidam na hrubém struhadle. Mě stačila 1/2 eidamu, ale můžete klidně nastrouhat i celý, záleží na Vás jak máte rádi sýr. Po vychladnutí masa jej začneme pokládat na nachystanou tortillu, kterou trochu pokapeme studenou vodou. Maso skládáme jen na jednu polovinu tortilly. Poté posypeme sýrem a přidáme cca 5-6 lžiček BBQ omáčky po již zmiňované půlce. Neobloženou stranu tortilly přehneme přes tu druhou, pokapeme ještě trochu vodou a pořádně přimáčkneme strany k sobě. Poté dáme do mikrovlné trouby na cca 2-3 minuty, aby se nám roztekl sýr.

Hotové jsem podávala s takovým extra jednoduchým salátem, který uděláte z nakrájeného ledového salátu, 1 rajčete a 1 bílého jogurtu. Quesadilla mi moc chutnala!!! Vyzkoušejte a nebudete litovat.





8 komentářů:

  1. ja ich robím trošku inak, ale určite vyskúšam aj toto!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušejte určitě. Chuť je úplně stejná jako v KFC :)

      Vymazat
  2. Zdá se to být jednoduché, ideální na letní rychlou večeri ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. moje jméno je Andrea Maria žijící v Madridu Manžel mě rozvedl poslední dva roky, vykročil, abych se setkal s další ženou, plakal jsem každou noc vždy, když si pamatuju, jak se moje dcera zeptala mě, když se otec vrátí domů, miluji svého manžela tolik a my mít dítě ve věku 9 let. já jsem kontaktoval tolik kouzelníků v loňském roce žádný z nich nebyl schopen vrátit mého manžela, všichni žádali o spoustu peněz od mne, vzdálil jsem se lásky až do minulého týdne, šel jsem navštívit svého přítele doma, řekl jsem svému příteli všechno, co se mi stalo a sdílela jsem bolest v srdci se svým přítelem Michelle, představila mě silnému Dr.oduduwovi z tropických afrikánských národů, který má černé magické síly, které vymazávají každé zlé kouzlo, které ničí můj manželství. Můj manžel byl pod zlým kouzlem od jiné ženy, která způsobila, že se můj manžel rozvedl. Můj manžel Anders se vrátil domů ke mně právě včera, plakali, že je líto, že mě rozvedl, litoval a řekl, že nemá pravé smysly. to je pravda, že můj manžel byl pod zlým kouzlem od jiné ženy, protože tvrdila, že můj manžel se vrátil do svých let dříve, než se oženil se mnou. Oduduwa mi pomohla vyřešit můj manželský problém. dnes večer jsem spolu s mou manželkou s naší dcerou společně večeřili v domě grand moms. jsem velmi šťastný a používám toto médium k tomu, abych ocenil pravomoci kouzel Oduduwa. Velmi doporučuji Oduduwa Love kouzelník, pokud máte podobné problémy manželství vztah odeslat e-mailovou zprávu Oduduwa osobní e-mailovou adresu přes (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    Oduduwa také řeší problémy, jako jsou následující: -
    - Světelné svíčky Láska kouzla přivést zpět bývalého manžela / manželky
    - Bílé magické kouzlo k zastavení rozvodu / oddělení kouzla.
    - kouzla červené-svíčky se splácejí peníze, které někdo vlastní
    - kouzlo kouzla Googlu.
    - kouzlo pro rychlou podporu práce na pracovišti.
    - Zkouška úspěchu Kouzlo.
    - tradiční bylinky a kořeny k léčbě onemocnění rakoviny a léčbě HIV / AIDS
    Oduduwa zpráva WhatsApp: +2348135842629

    OdpovědětVymazat
  4. Jmenuji se Lilian N. Je to velmi radostný den mého života, protože mi pomohl Dr.saguru, který mi pomohl získat mého bývalého manžela zpět kouzlem magie a lásky. Byl jsem ženatý 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel na mě opravdu podváděl a hledal rozvod, ale když jsem narazil na e-mail Dr.saguru na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat zpět své ex a pomáhají opravit vztah. a aby lidé byli šťastní ve svém vztahu. Vysvětlil jsem mu svou situaci a poté jsem hledal jeho pomoc, ale k mému největšímu překvapení mi řekl, že mi pomůže s mým případem a tady teď slavím, protože můj manžel se změnil úplně navždy. Vždy chce být u mě a bez mého přítomnosti nemůže dělat nic jiného. Opravdu si užívám svého manželství, jaká velká oslava. Budu dál svědčit na internetu, protože Dr.saguru je opravdu opravdový kouzelník. POTŘEBUJETE POMOC, POKUD KONTAKTUJTE LÉKAŘE SAGURU NYNÍ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com nebo +2349037545183 Je to jediná odpověď na váš problém a způsobí, že se ve svém vztahu cítíte šťastní.
    1 LOVE SPELL
    2 VYHRAJTE ZPĚT ZPĚT
    3 OVOCE ŽENY
    4 PROPAGACE SPELL
    5 OCHRANA SPELL
    6 OBCHODNÍ OBCHOD
    7 PRODÁVÁNÍ DOBRÉ ÚLOHY
    8 SPOTŘEBA LOTTERY A PŘÍPADU KURTU.

    OdpovědětVymazat
  5. Moje nekonečná chvála patří tomuto hlubokému zaklínačovi, který stojí za napodobení Děkuji, doktore. Ahoj lidi, jmenuji se Donna 38, žiji v San Francisco Bay v Kalifornii. Můj emocionální život nabral velký spád a bylo mi požehnáno, protože mi byl doporučen rodinným přítelem, který se stal sestrou, bolest byla tak nesnesitelná, že mě traumatizovalo, protože mě trápily noci, díky nimž jsem málem mizel a byl prázdný asi rok před mým setkáním s Dr. Egwali, který mi pomohl oživit to, o čem jsem si myslel, že je pryč. Věřte mi, zpočátku jsem byl také nedůvěřivý kvůli mým různým setkáním s řadou kouzelníků a webových stránek, které byly na pokraji přivedení mého milého manžela zpět ke mně, vždy jsem stál silný a také jsem věděl, že musí existovat spolehlivé místo, které by pomohlo mému vlastní divočina, byla to opravdu velmi špatná situace, pak Kathy našla článek doktora Egwaliho a dala mi ho, kontaktoval jsem ho a vysvětlil, čím procházím, pak musel provést určitý rituál, při kterém byly dodrženy všechny nezbytné postupy, protože to úžasné setkání, v němž byl náš život tak barevný, protože od té doby byl ideálním manželem, kterého jsem kdysi ztratil a miluji vůči sobě i dětem .. Ještě jednou díky, doktore, můžete se k němu připojit na kterémkoli z těchto médií a být šťastnou duší jako já doufám, že najdeš štěstí!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-mail: dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Vím o jedné osobě, že můžete mít soukromou diskusi a vyřešit váš problém v mžiku, tou osobou je vždy úžasný dr Egwali, kouzelník, který pomocí svého kouzelného kouzla změnil život tolika znám. Jen to pojmenujete Láska, Kariéra v zaměstnání, nemoci, ať už je váš případ jakýkoli, má pravý čas na to, aby se vás mohl zúčastnit.
    WhatsApp / Viber + 2348122948392
    Mail: dregwalispellbinder@gmail.com ..
    Udělejte si s ním soukromé sezení a buďte znovu šťastní.
    Vsechna nejlepsi prání!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře.